Sådan tilmelder du dig YOGA-holdet
For tilmelde sig, skal man ha' oprettet sin medlemsprofil hos GUI. Har du een i forvejen, kan du bruge den. Har du ikke, skal du oprette en medlemsprofil med dine personlige oplysninger f.eks. navn, adresse, mobil, email osv. Dette gøres ved at klikke under "Opret profil" i øverste højre hjørne ved person figuren

og følge vejledningen. Har du en Facebook profil, kan du bruge oplysningerne fra denne til at oprette dig selv - det er hurtigere. Har du ikke selv mulighed for det hjælper vi dig gerne.

Nu kan du så komme ind med på din brugerprofil ved at klikke på den grønne "Login her" boks samme sted i højre hjørne og bruge dit brugernavn og password, og dit navn vil så stå som på siden fremover, sålænge du er logget på.

Nu kan du tilmelde dig YOGA-holdet. Det gør du ved at klikke på  i menuen øverst eller HOLDTILMELDING.

Klik herefter på pilen i det grønne tilmeld felt og følg herefter instruktionerne.

Accepter betingelserne og du kommer til den grønne boks, hvor du så kan betale.

Udfyld felterne og Gennemfør betalingen

Tilmeldingen er nu gennemført og du er medlem på YOGA-holdet.

God fornøjelse.

Følg med