YOGA sæsonen fortsætter

Mandage 19:30 i Grundfør Forsamlingshus.

Nu med mere tid, men ikke dyrere.

Følgende datoer:

6. Maj

13. Maj

20. Maj Ingen Yoga  det er 2. Pinsedag

27. Maj

3. Juni

10. Juni

I lighed med andre sportsgrene, opkræver vi nu et fast kontingent på 500 kr. pr. sæson. Det opkræves automatisk pr. 15. september og 1. februar for

medlemmer, så IKKE mere betaling pr. gang.

Andre må melde sig til holdet igen via sin Yoga-profil på guisport.dk under "Holdtilmelding" eller kontakte GUI for hjælp.

Se evt. mere her på hjemmesiden.

Har I spørgsmål, er I velkommen til at kontakte GUI:

Finn Jakobsen

Kasserer i GUI

Tlf.: 40594072

Mail: kasserer@guisport.dk

Frits Poulsen

Medlemsadministration i GUI

Tlf.: 23329072

Mail: fritspoulsen12@gmail.com

Om Yoga holdet:

Holdet er bygget op så vi kommer hele kroppen igennem. Der vil være opvarmende flow stillinger efterfulgt af dynamiske og styrkende yoga sekvenser, der tager udgangspunkt i Ashtanga yoga. Alle kan deltage, da stillingerne kan tilpasses den enkelte. Vi arbejder med styrke, smidighed, balance og åndedræt. Vi laver yoga i et flow, hvor krop og åndedræt synkroniseres. Dette skaber muligheden for en aktiv meditativ tilstand. Der arbejdes ud fra en fast serie af stillinger, hvor udviklingen sker i dig. Udgangspunktet for Ashtanga yoga er genkendeligheden er med til at skabe ro både i krop og sind.

Vi kommer hele kroppen igennem og afslutter altid med en afspænding, hvor din krop og sind kan få en afslappende pause.

Holdet er for alle også dig, der er ny til yoga, så tag bare din nabo, kollega el. med til en prøvetime.

web counter

Følg med